Retningslinjer for refusjon og retur

Retningslinjene våre for refusjon og retur varer i 30 dager. Hvis det har gått 30 dager siden kjøpet, kan vi ikke tilby deg full refusjon eller bytte.

For å være kvalifisert for retur må varen din være ubrukt og i samme stand som du mottok den. Den må også være i originalemballasjen.
Ordrenummer må også oppgis.

Det er visse situasjoner der bare delvis refusjon gis:

  • Smykker med tydelige tegn på bruk
  • Enhver vare som ikke er i original tilstand, er skadet eller mangler deler av årsaker som ikke skyldes vår feil.
  • Enhver vare som returneres mer enn 30 dager etter levering.

Når returen din er mottatt og inspisert, sender vi deg en e -post for å varsle deg om at vi har mottatt den returnerte varen. Vi vil også varsle deg om godkjenning eller avvisning av refusjon.

Hvis du blir godkjent, vil refusjonen din bli behandlet, og en kreditt vil automatisk bli brukt på kredittkortet ditt eller den opprinnelige betalingsmåten, innen et visst antall dager. Du vil få en e-post med informasjonen.

Forsinket eller manglende refusjon:

Hvis du ikke har mottatt refusjon ennå, må du først sjekke bankkontoen din igjen.

Ta deretter kontakt med kredittkortselskapet ditt. Det kan ta litt tid før refusjonen blir offentliggjort.

Kontakt deretter banken din. Det er ofte litt behandlingstid før refusjon blir lagt ut.

Hvis du har gjort alt dette og du fremdeles ikke har mottatt refusjon, kan du kontakte oss på missdjeins@gmail.com.

Salgsvarer:

Du vil være ansvarlig for å betale for dine egne fraktkostnader for å returnere varen din. Fraktkostnader refunderes ikke. Hvis du mottar refusjon, vil fraktkostnaden bli trukket fra refusjonen.

Avhengig av hvor du bor, kan det ta tid før det utvekslede produktet ditt når deg.

Hvis du returnerer dyrere varer, kan du vurdere å bruke en sporingstjeneste eller kjøpe fraktforsikring. Vi garanterer ikke at vi vil motta din returnerte vare.

Kontakt oss på missdjeins@gmail.com for spørsmål knyttet til refusjon og retur.